Nödvändigt köp ett


Nödvändigt köp ett: Strumpor
Åh jag älskar barnavdelningen...

Kommentarer
Postat av: Pia

Visst är det as kul med body pump! Resultat får man med..=)

Fina sockar, visst är barnavdelningar bra just när det gäller sånt men då måste man ha små fötter ju o de har inte jag.. =(

Kul blogg du har!

Kikade lite på i din profil och vi verkar ha samma intressen dock seglar jag inte men allt det andra gör jag.. ;)

Motionerar du mkt?

Postat av: Liz!

Jag har inte exakt likadana strumpor som dig men med samma motiv. Mina är grovstrumpor, kan inte riktigt se om dina är fin eller grov. Behövde aldrig gå in på barnavdelningen för de hade lagt dem i en korg vid kassan :-)



----------------------------------------------

Tack så mycket. Alltid kul att höra när någon gillar det jag gör :-)

2009-01-29 @ 13:03:02
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Postat av: annabanan

Barnavdelningen är ju värsta guldgruvan =)

2009-01-31 @ 17:49:37
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback