Da-da

Åh. Det är underbart med människor som man bara blir glad av att se (läs: Jesper). Okej, våran relation till varandra hamnar väl på dagisnivå ibland och kommunikationen säger ungefär lika mycket som da-da. Men ändå... Vissa människor tar bara stor plats och SKA göra det. Vissa andra tar stor plats och ska INTE göra det. Jesper ska bara vara där. Han passar liksom galet bra i mitt liv, den perfekta inredningsdetaljen som man bara "åhhhhhh...". Okej, han har lite högre värde än så. Men jag gillar jämförelsen...
Efter att han brummat omkring lite med Carros pappas stackars BMW på cykelbanor blev det en riktigt trevlig fredagskväll. Även om det blev väldigt mycket titta-på-snygga-fotbolls-ben...
- Anna, jag gillar hans kropp...
Och en mördande blick till svar... följt av ett litet leende. Jag har god smak när det gäller inredningsdetaljer. Även om det kanske inte är något magiskt VI är det ändå magiskt. Sådeså. Och matchen visade sig vara riktigt rolig. Ja, jag får väl erkänna att jag svek Torshälla. Men vad fan, jag gillar Stora Sundby. Jag och Carro ska jobba på våran knatteliga... (För vidare information, var god kontakta undertecknad).

Over and out.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback