Men vad fan...

Lovade mig själv att ta det lite lugnt, inte pressa så hårt. Varken psykiskt eller fysiskt... Det går sådär. Vaknade 06.55 av min kära väckarklocka eftersom att jag hade tänkt ta en powerwalk innan frukost i stället för att springa. Anledning: min stackars hals har spelat mig ett elakt spratt under några dagar. Väl ute tänkte jag att några lätta steg kan inte vara någon fara... Ehhhrmmm... Några steg blev ganska många och det kändes bättre än på länge. WHAT? Ibland tror jag att min kära kropp driver med mig... Dessutom tror jag att jag mår ganska bra psykiskt om jag pressar mig själv en smula. Nya utmaningar... I like it... Och igår köpte jag nya tjusiga golfskor. Japp, jag vet vad jag ska göra i helgen!
Jag
Och den här trollfrisyren ska min eminenta frisör ta tag i idag.

Kommentarer
Postat av: hugo

Hej tjejen!
Jag och kripp ska spela både lördag och söndag på EGK, golf alltså=) Får se hur det går, har inte stått på banan sedan september i fjol.
Vad gäller segling har jag och K upprättat en inköpsplan för en båt. Den är 7x 2,5 m med 4 bäddar.
Den som lever får se=)
Hade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback