Fitnessmjukisarna

Ibland är jag ett sånt pucko... Sprang i Vilsta igår i mina mysbyxor som jag vanligtvis brukar glida omkring i hemma. "Ähhh... De ska ändå tvättas". Jo, tjena... Vad jag INTE tänkte på var att sådana inte riktigt är gjorda för träning. Så efter 5 km i spåret så var de ganska blöta och äckliga. Jag gör inte om det misstaget. Var faktiskt Vilsta-premiär för mig. Med beröm godkänt!
Backträning
Grundtanken var backträning med Bea, men hon jobbade sent och det kändes tråkigt att kuta upp och ner alldeles ensam.

Tatuering?close-up
Det är såhär jag tar reda på om jag kan tänka mig en till tatuering eller inte...

Kommentarer
Postat av: Visions Of Johanna

Jag har blont och brunt..
Gjorde massa slingor på mitt bruna håt i sommras :)

Postat av: Natta

åh så trevligt :) hur länge har du jobbat som det?

2007-10-16 @ 22:38:20
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback