Grymt Guif!

DanneÅHHHH! Jäklar vilken skön stämning det var i hallen i kväll... Ja, jag veeeet Jag är tjej, alltså ska jag sitta tyst och klappa försiktigt. Men det där funkar inte på mig. Jag och Madde lyckades tack och lov hitta Eldelind och Kristofer bland en sisådär 2000 människor när vi faktiskt var i tid, men för sent för en riktigt bra plats. Så jag fick stå och hänga över stackars Kristofer för att kunna njuta riktigt ordentligt av matchen, grymt Guif är allt jag har att säga. Jag är ruskigt imponerad av Danne i målet! Dessutom var det en fröjd att skåda Kristofer, killar är aldrig så glada som på matcher... Eller arga! Snygg och glad kille, perfekt! Träffade på mor och far där i vimlet. Men när deras stackars dotter får nöja sig med ståplatsbiljett sitter de och äter middag med banken och får perfekta platser. Orättvist!!! Puss. Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback