I do?!

Nä nu jävlar! Det här är faktiskt andra killen som har friat till mig! Vad gör jag rätt? Jag undrar det ja... Kanske är lika bra att börja fila på bröllopslanerna. En klänning från Lars Wallin är allt jag begär. Nej! Vänta! Jag vill ha ett par skor också. Åh... Öhhh... Nej just ja, jag sa ju inte ja. Kan man få klänningen i alla fall? Det vore himla snällt. Skit också! Det kanske borde stå trubbel i min panna ändå, som ett litet varningstecken till alla män som kommer nära. 

Ps Om ni undrar så har ingen tjej friat till mig. Vet inte varför jag poängterade att det var en kille...

Kommentarer
Postat av: Gynning

Brukar bli att jag kommer på saker efterhand så till Jul är nog listan mycket längre. Några julklapps tips? Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback