Spring själva för fan!

HeheJag kan inte låta bli att fnissa lite, det finns två kategorier av människor efter den här helgen: de imponerade och sen har vi experterna. Jag har väl aldrig fått så många proffstips inför nästa år av ickeskidåkare! För enligt dem är 3 mil ingenting, det är ju bara att köra. Skidor glider av sig själva. Japp, eller hur?!? Jag har lite lust att placera dem i en sörjig hög med snö och låta dem visa hur man gör. Det är ungefär som alla soffpotatisar som hävdar att Lidingö tjejlopp på 1 mil inte är någonting och att jag borde springa det riktiga på 3 mil... För jag är ju så jävla slö som BARA springer 1 mil... Spring själva för fan! Och så ler jag lite för mig själv...

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kan ju bara säga att jag är grymt imponerad, men också lite besviken... Trodde nog att jag lyckats förstöra dig lite i alla fall, men var är då det här pratat om nästa år också??? :-P


//soffpotatis

Postat av: Linda

Att åka längdskidor är ju skitjobbigt, det är en klassisk kämpasport. Det kräver rejäl kondis. Vem är så pantad och säger såna dumma kommentarer?
Du är skiiitduktig Anna.

2008-02-25 @ 17:11:45
URL: http://lolilos.blogspot.com
Postat av: Lejla

Bara det att du inte tråkades ihjäl av längdskidor kräver en medalj! Då vet du var jag står i det hela längdskids-/springtjafset.

2008-02-26 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback