Tjejvasan

Efter Sälens träningspass på längskidor inser jag att mina största hot inför tjejvasan är:


-         Jag blir uttråkad.

-         Jag har fel teknik.

-         Jag kan inte bromsa.


Om det är farliga hot? Nej, knappast. 99% sitter i huvudet så den mentala biten fixar jag, det går på vilja. Fel teknik är inget som oroar mig, hellre än bra är väl mitt motto just nu. Däremot oroar det mig en smula att jag inte kan bromsa, men det är väl ett större hot för alla andra deltagare. Stackars, stackars...
Tjejvasan nästa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast du ska ju inte bromsa... Då kommer man ingen vart! =)

Postat av: Puma

håller med johanna om att man ju inte ska bromsa... men, just det där med bromsandet kan inte jag heller. och det KAN vara bra att kunna... :-)

2008-01-07 @ 15:59:20
URL: http://traningsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback