Body Pump

Sådär! Då var träningen avklarad för idag. Det blev raka vägen till gymet efter jobbet. Eftersom att jag var lite tidig hoppade jag upp på crosstrainerna och körde 15 minuter innan Body Pumpen. Passet efter kändes bra, men det var darriga ben. Kan 15 minuter innan ha påverkat så mycket? Nja... Det är nog en kombination av flera olika saker. Promenaden hem från gymet kändes som en evighet idag, hal snö och uppförsbacke. Puh! Men jag är glad och nöjd nu. Även om mitt gnagande samvete säger att jag borde börja springa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

pewpew! när körde du idag? Jag var nere och lastade skrot runt 5, men jag såg ingen Emma :(

2009-02-23 @ 20:23:44
Postat av: Ingela

Duktig tjej! Ja, visst är det jobbigt att gå ute nu när det är snö?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback